AKADEMIA AKTYWNEJ MAMY


 

AKTYWNE 9 MIESIĘCY:

Bezpieczny program ćwiczeń skierowany do przyszłych mam chcących w okresie ciąży zadbać o swoją kondycję fizyczną i koordynację ruchową. Są to zajęcia  wzmacniające mięśnie posturalne ciała z elementami Pilatesu, Jogi, BodyBall i ćwiczeń z zakresu zdrowego kręgosłupa, zakończone treningiem oddechowym i relaksem.

Proponowany zestaw ćwiczeń jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży.

Czas trwania: 50min

Max liczba osób na zajęciach: 8

Zajęcia odbywają się w małej sali:

  • wtorek: godz. 15.00
  • piątek: godz. 15.00

PILATES DLA KOBIET W CIĄŻY:

 

Zalety wynikające z ćwiczenia pilatesu są bardzo wartościowe, szczególnie dla przyszłych mam. Odpowiednio dobrany program ćwiczeń pomaga w zharmonizowaniu napięć mięśniowych w czasie ciąży. Ciężarna lepiej znosi okres ciąży, bez bolesnych dolegliwości związanych np. z powiększającym się brzuchem i osłabieniem kręgosłupa. Podczas zajęć pilatesu dla ciężarnych nacisk kładzie się na mięśnie dna miednicy i przygotowanie krocza do porodu (zmniejszenia ryzyka urodzenia dziecka bez nacięcia krocza czy pęknięcia ). Odbywa się to np. za pomocą stosowania ćwiczeń oddechowych, poznania techniki automasażu czy nauki metod rozciągających mięśnie dna miednicy.

Pilates najlepiej zacząć ćwiczyć od końca dwunastego tygodnia ciąży. Jeżeli w czasie dziewięciu miesięcy nie pojawią się jakiekolwiek przeciwwskazania, to można ćwiczyć do samego porodu. Zdarzają się nawet przypadki kobiet, które jednego dnia ćwiczą, a dzień później już rodzą. Jeśli chodzi o liczbę treningów, to jest to kwestia indywidualna - powinno się ją dopasować do stanu mamy, jej możliwości, zaawansowania i czasu.

 

Czas trwania: 50 min

Max liczba osób na zajęciach: 11

Zajęcia odbywają się w grocie solnej:

  • poniedziałek: godz. 08.30 
  • środa: godz. 08.30
  • piątek: godz 08.30 

MAMA I BOBAS:

To specjalne zajęcia dla młodych mam, podczas których ćwiczą one w towarzystwie swoich dzieci w wieku 2-12 miesięcy.
Wszechstronny trening, który wysmukla i rzeźbi mięśnie brzucha, pośladków, ud, klatki piersiowej i ramion. To niezwykła okazja do zadbania o siebie bez wyrzutów sumienia! W trakcie zajęć dzieci bawią się, odpoczywają, śpią, zawierają znajomości lub pomagają mamie w ćwiczeniach jako obciążenie.

 

Czas trwania: 45min

Max liczba osób na zajęciach: 7

Zajęcia odbywają się na małej sali: 

  • wtorek: godz. 14.00
  • piątek: godz. 14.00

 

* Serdecznie zapraszamy na FANPAGE naszej Akademii Aktywnej Mamy:

www.facebook.com/akademiaaktywnejmamy